• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

erbjudande från Nystart finans via Lendo

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Hej. Gjorde spontan ansökan hos lendo med urkass betyg, döm till min förvåning när jag får ett erbjudande från Nystart finans , någon med erfarenheter? Står att enda kompenseringen de vill ha är id vid inskickat skuldbrev. Det hade löst så mkt om det gick igenom .
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Insynen

Viktig medlem
Poäng: 51
Blev medlem
28 Februari 2019
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
17
Poäng
51
Hej. Gjorde spontan ansökan hos lendo med urkass betyg, döm till min förvåning när jag får ett erbjudande från Nystart finans , någon med erfarenheter? Står att enda kompenseringen de vill ha är id vid inskickat skuldbrev. Det hade löst så mkt om det gick igenom .
De kommer även kolla igenom dina banktransaktioner och neka dig om de ser t.ex. speltransaktioner.
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
De kommer även kolla igenom dina banktransaktioner och neka dig om de ser t.ex. speltransaktioner.

Har inga speltransaktioner, så då kan jag alltså inte vara säker på att jag får lånet, om de hittar något annat de inte tycker om...

undra varför det inte står på kompletteringar att de vill ha kontoutdrag ??
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Hur ändars jag rubriken ??!!!!!? !Var snabb med fingrarna så det blev helt fel:)
 

Gtuik

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
27 Februari 2017
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
Vad fick du för ränta och vilken ut score hade du ??
Övriga lån ?
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Hej. Gjorde spontan ansökan hos lendo med urkass betyg, döm till min förvåning när jag får ett erbjudande från Nystart finans , någon med erfarenheter? Står att enda kompenseringen de vill ha är id vid inskickat skuldbrev. Det hade löst så mkt om det gick igenom .
Enligt många på forumet här så gillar dem inte för många sms-lån heller.
Vad hade du för förutsättningar? betyg, inkomst? Blanco?
men om du bara får detta alternativet är det bara att prova det.
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Valde att tacka ja till deras erbjudande , men helt plötsligt ville de ha en medsökande, det innan de kollande mitt kontoutdrag, frågade varför , fick till svar , att det bara är så...

konstigt att de erbjuder mig lån utan medsökande först.

Så jag tackade nej till erbjudandet . Och kommer inte rekommendera dom till någon annan.....
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Varningen för dessa är alltså befogad...har aldrig haft med dessa att göra förutom att jag pratat med dem i telefon för information om vad som krävs för att få lån hos dem. Oerhört otrevliga och med en sjukt dålig attityd. Jag la på luren efter en stund.
 

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Nystart är fruktansvärda. Jag blev med erbjuden lån och signerade allt. Då ringde dom och säger att dom såg att jag överförde ca 2000-3000kr utomlands (till min särbo som bor utomlands). Då nekade dom lånet för att jag har en särbo utomlands och säger ”för att det är skumt”. Man ba okej. Hahaha.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp